Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2021

Ο ραββίνος του Ισραήλ το λέει… “31 Λόγοι που δεν θα κάνω το εμβόλιο”



 1. Δεν είναι εμβόλιο. Ένα εμβόλιο εξ ορισμού παρέχει ανοσία σε μια ασθένεια. Αυτό δεν παρέχει ανοσία σε τίποτα. Στην καλύτερη περίπτωση, μειώνει απλώς την πιθανότητα να προσβληθείτε από έναν σοβαρό ιό εάν κολλήσετε. Ως εκ τούτου, είναι ιατρική θεραπεία, όχι εμβόλιο. Δεν θέλω να πάρω ιατρική θεραπεία για μια ασθένεια που δεν έχω.

2. Οι εταιρείες φαρμάκων, οι πολιτικοί, το ιατρικά ιδρύματα και τα μέσα ενημέρωσης έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους αναφέροντάς το σε παγκόσμιο επίπεδο ως εμβόλιο όταν δεν είναι, με την πρόθεση να χειριστούν τους ανθρώπους να αισθάνονται ασφαλέστεροι για τη λήψη ιατρικής φροντίδας.Επειδή παραπλανούν, δεν τους εμπιστεύομαι και δεν θέλω να έχω καμία σχέση με την ιατρική τους φροντίδα.

3. Τα υποτιθέμενα οφέλη αυτής της ιατρικής θεραπείας είναι ελάχιστα και δεν θα διαρκέσουν ούτως ή άλλως.

Το κατεστημένο το αναγνωρίζει αυτό και ήδη μιλά για πρόσθετες ενέσεις και έναν ολοένα αυξανόμενο αριθμό νέων «εμβολίων» που απαιτούνται σε τακτική βάση. Αρνούμαι να μετατραπώ σε χρόνιο ασθενή που λαμβάνει τακτικά ενέσεις νέων φαρμακευτικών προϊόντων απλά για να μειώσω τις πιθανότητές μου να ασθενήσω σοβαρά από αυτόν τον ιό κάτι που δεν αποτρέπουν καν αυτές οι ενέσεις.

4. Μπορώ να μειώσω τις πιθανότητές μου να προσβληθώ από έναν σοβαρό ιό ενισχύοντας φυσικά το ανοσοποιητικό μου σύστημα…..

Διαβάστε τη συνέχεια στο  https://attikanea.info/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου